Lövin in Löven

Japp, nu har det gått en och en halv vecka sen jag åkte från Hässleholm. har befunnit mig i Rotterdam mestandels, men nu väntar en och en halv vecka i Leuven. Det är mysigt här, sovmorgnar, matlagning och tv-tittande. Fast jag har haft lite hemlängtan och blir lite rastlös så idag tog jag en lång promenad, gick vilse, såklart!, men hittade tillbaka och är sjukt stolt över detta.

Har precis köpt grejer så jag kan göra en tårta för vi ska fira ikväll att killarna lyckats få ihop budgeten till sitt projekt denna sommaren. Hoppas tårtan blir bra, jag köpte glitter glasyr att rita på den med :D

Ska ladda upp en kort novell jag skrev en gång på tåget hem från Stockholm.

Puss från Belgien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0