bloody saturday

fredagskvällen blev väldigt otippad. Simon ringde på dagen och sa till mig att vi skulle ut efter att jag slutat jobba. Mycket riktigt bytte jag om och drog till blom där vi tog några öl, sedan gick vi vidare till kings head. Kända både vakter och bartendrar gjorde att kvällen blev mycket billig och drickan liiiite för mycket. Det dansades och drevs med köttmarknaden nere på dansgolvet hejvilt.. När det var dags att gå hem fick jag för mig att jag skulle "låna" lite fina skyltar, så nu stoltserar ngn fin skylt ägd av Hässleholms kommun här i rummet. Fina blåmärken fick jag med.

Kvällen blev kanske en aningen överdriven i slutändan, men det var så skönt att bara släppa loss lite i goda vänners lag, det var ett tag sen jag gjorde det här hemma.

Ångrar dock grymt att jag innan jag skulle sova satte igång datorn och pratade med H. Så fruktansvärt dumt att prata med honom i det tillståndet, över msn. Speciellt när man däcker efter att ha sagt ngt mkt dumt och sen inte riktigt minns varför jag sa det där dumma. Så hela dagen idag har jag gått runt och mått piss, jobbat på rutin och typ bråkat med den nya tjejen där. Usch. Allt jag vill just nu är att få krypa upp i H's famn och att allt ska vara bra igen. Jag är en idiot.

Nu ska jag fortsätta att mysa här med Teuqila och hennes två kattungar, döpta av bella till : Minttu och Mynta Löspelle, japp Löspelle är deras efternamn.


/

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0