Belgien

Kom på att jag inte laddat upp några bilder på väldigt länge, vilket suger... Så nu tänkte jag ladda upp lite bilder från Belgien och den sessionen där jag var journalist. Btw ska fortsätta lite med mina länkar, här är den bloggen som vi bl.a. skrev under sessionen, jag har skrivit artiklen om food or fuel och den om hetaste officialen, hmm tror att jag skrivit ngn mer, men kommer inte ihåg vilken, ska också ladda upp en till minst de närmaste dagarna.
Här är länken iaf: http://eypbe2009.blogspot.com

Belgien i bilder:

F.v. H's bror, H's brors flickvän, H, jag
Framtida alkoholister? Nej, men i ett hostelrum mitt i natten med dricka och dryckeslekar.


F.v. Stefan, Veronica, jag och Ruben (några av mina mkt goda vänner i eup)
Under den belgiska motsvarigheten till Eurovillage, bilden tagen ngn timme efter föregående bild.
Det kanske är ego med bilder där jag är med hela tiden, men de flesta som läser denna blogg vet inte vilka mina eup-kompisar är sååå, håll till godo ;)


Veronica                                                                    Jag

Nej, vi festar inte bara, men ganska mkt... Vi följer mottot: "work hard, play hard"

Bilden är tagen i H's studentlägenhet i Leuven. Vi hade även kuddkrig:



japp, teckningarna på väggen är målade av Bella. Hon målar så många till honom att han snart kan tapetsera hela lägenheten med dem :)

De två sista bilderna är tagna efter sessionen, innan vår efterfest i lägenheten... Mkt bra kväll, helt skumt, det började snöa typ klockan 4 på natten när vi festat sen klockan 8. På morgonen efter trodde vi alla att vi drömt det för då var det 12 grader och solsken igen...

Lägger upp lite mer bilder på den seriösa delen av sessionen en annan gäng.

/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0