Snabb update på vad som händer

  • Jag har två dagar kvar i Belgien
  • Har sagt hejdå till barnen som åkt till franska rivieran
  • Börjar plugga franska och introduktion till jurídik den 31 augusti i Lund
  • Var på flamländsk rockkonsert igår, ganska kasst
  • För ca tre veckor sedan var jag i London i tre dagar
  • Blev biten av sänglöss och fick en stark allergisk reaktion, men det är bra nu
  • Det fanns en mus i H's lägenhet, vi fångade den igår, den överlevde ett fall på 7 meter, minst
  • H har en flygbiljett bokad till Sverige den 14 september
  • Idag måste jag packa mina väskor, iaf börja
  • H's mamma kommer förbi ikväll, ergo, måste städa lägenheten, typ nu
  • H och H's bror sitter och pluggar hela dagarna så jag tar mycket promenader i Leuven
  • När jag kommer hem ska jag ta körkort före Kelly
  • Teuqila (min halv-perser katt) fick 5 kattungar för tre dagar sen


Kommentarer
Postat av: Annelie

haha.. jag kunde först inte se om sista bilden var en bild på en kattunge eller råttan du skrev om!

2009-08-16 @ 20:17:14
URL: http://annielees.blogg.se/
Postat av: Michelle svarar

Haha, nej kattungar ser ut som små råttor när de är nyfödda :)

2009-08-16 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0