Stockholm, magknip och avslut

Idag känner jag mig levande igen efter att ha legat däckad två dagar i rad och bara kunnat sova och slöa. Vi tar det från början...

Jobbade som en tok förra veckan fram tills fredagen då det bar av till Stockholm där jag umgicks med kära eup:are, vi myste med godis och lite jobb på laptopsen i Sophies underbara lägenhet mitt i centrala Stockholm. Större lägenhet har nog bara kungen ;) Lördagen spenderades på Hotell Norrtull där vi hade möte över sessionen planering (för er som inte hänger med i vilken session så kan ni ta en titt på www.stockholm09.se ) vi åt riktigt bra mat och hade en toppendag helt enkelt. På kvällen bar det av till en restaurang med allt betalt, såklart. Sen vidare till efterfest i en annan paradvåning i innerstan Stockholm. Det bjöds på bag-in-box och tårta :) En hel del hemligheter utdelades under tre timmar av lekar.

Dagen efter fortsatte mötet på hotellet och sedan tog jag ut innerstads stockholmarna till förorten för att förhandla om tygpriser. Vi har fått en bra budget för att dekorera de olika festerna vi anordnar, tänk prom, my sweet sixteen och fria händer till fester med ca 400 gäster.

Har också pratat otroligt mycket med sameföreningen i Stockholm, trevlig människa där, hoppas att de kommer till sessionen.

Kom hem efter en helvetes färd med intercity tåg på söndags kvällen. Däckade i sängen och kom upp vid tolv i måndags bara för att upptäcka hemska magkramper. Så jag går och lägger mig igen och sover hela dagen och hela natten för att det gör så ont. På tisdagen går jag till min doktor (ganska motvilligt och efter påtryckningar från H, jag har ofta såna här kramper och det beror inte på mens, magsjuka eller ngt annat magsmältningsvis) och han sa att jag hade alla symptom på blindtarmsinflammation. Men jag ville inte åka till sjukhuset för jag har haft detta innan och även åkt in innan.

Jag mår bra idag igen och det blir till att jobba i afton.

En vecka kvar hemma. Fyra dagar kvar av tonåren.

/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0